دوشنبه , آذر ۲۷ ۱۳۹۶
خانه / مقالات / روش نصب کامل مودم

روش نصب کامل مودم

روش نصب کامل مودم

931665-426379

برای خرید مودم باید به نکات زیادی توجه کنید مودم ها گونه های متفاوتی هستند با استفاده های متناسب مکان های مورد نظر خودشان,مودم۴g آخرین نسل مودم هاست مودم ۴g ایرانسل در این نمونه بهترین مودم۴g می باشد و مودم جیبی۴ در سایت منبع digimobileco یافت می شود.

چراغهاي موجود بر روي مودم ADSL   :USB  مودم با USB  وصل ميباشد. :LAN  مودم با LAN  وصل ميباشد. :ADSL     ۱- اگر اين چراغ به طور ثابت روشن باشد نشان دهنده وصل شدن به مخابرات ميباشد.                ۲-اگر اين چراغ چشمك  بزند مشكل احتمالآ از رانژه خط  و يا  در مسير تلفن بيسيم و يا دو شاخه محافظ برق مشكل دارد. :ALARM  چنانچه اين چراغ چشمك بزند مشكل يا از دوشاخه برق ميباشد يا اينكه برق زيادي وارد دستگاه ميشود.(شايد usb port برق زيادي وارد سيستم كرده و alarm  بزند) :ACT  چراغ ترانسفر ديتا ميباشد. :Power  چراغ روشن و خاموش كردن. توجه: اگر به يوزر ارور ۶۷۸ بدهد مودم يا نصب نيست و يا تنظيمات مشكل دارد كه بايد مجددآ چك شود. توجه: در ۲ حالت ميتوان مودم را نصب كرد: ۱-    كارت شبكه(در اين حالت احتياج به نصب نيست) ۲-    با USB  كه حتمآ بايد با درايور مودم نصب شود. تذكر: تلفن بيسيم نبايد در مدار باشد و چنانچه بخواهند استفاده كنند بايد از Spliter استفاده كرد.   نحوه نصب مودم ADSL   ۱٫ سیم خط تلفن را به پورت Line اسپلیتر وصل نمایید. ۲٫ سیمتلفن دیگر را به پورت ADSL اسپلیتر متصل نمایید و سر دیگر آن را به پورت Line مودموصل کنید. ۳٫ برای نصب گوشی تلفن باید سیم تلفن گوشی را به پورت Phone مربوط بهاسپلیتر متصل نمایید. ۴٫ فیش آداپتور را به Power مودم متصل کنید و آداپتور رابه پریز برق وصل نمایید. ۵٫مودم را روشن نمایید.  ================================ راهنمای عیب یابی و پشتیبانی خدمات ADSL خط تلفن بوق آزاد ندارد مودم ADSL را از مدار خارج کنيد . خط تلفن را بررسی نمایید در صورتي که بوق آزاد شنيده نشد با ۱۱۷ تماس بگيريد و خرابي تلفن را ثبت كنيد. اگر خط تلفن بوق آزاد داشت، کابل تلفن را به پورت Line مربوط به Splitter وصل كنيد و کابل گوشي تلفن را پورت Phone مربوط به Splitter و کابل مودم را به پورت Modem یا ADSL مربوط به Splitter وصل کنيد اگر بوق آزاد نداشت با شماره پشتيباني تماس بگيريد. یعنی شماره شرکتی که اینترنت ADSL را از آن شرکت خریداری کردید. چراغ لينک (Link) یا وضعیت (Status) مودم چشمک زن است (چراغ Link یا Status خاموش است) اين مشکل به دليل برقرار نشدن ارتباط فيزيکي ايجاد مي‌شود، ابتدا بررسي كنيد خط تلفن بوق آزاد داشته باشد، تمام کابل‌ها، سوکت‌ها و قطعات فيزيکي را بررسيي كنيد. براي برطرف كردن مشکل، گوشي تلفن، دستگاه نمابر و Caller ID را جدا كنيد و مودم را مستقیم به خط تلفن وصل کنيد. در صورتي که لينک باز هم ثابت نشد با پشتيباني تماس بگيريد. علامت ضربدر قرمز رنگ بر رويconnection مشاهده مي شود کابل Ethernet شما به صورت فيزيکي قطع شده است، کارت شبکه، کابل متصل به مودم و کارت شبکه، سوکت پشت کامپیوتر و مودم را بررسي كنيد ، و اگر مودم به صورت USB به کامیپوتر متصل …

مطلب پیشنهادی

افزایش لایک ایرانی اینستاگرام

افزایش لایک ایرانی اینستاگرام -اگر به فکر افزایش لایک ایرانی اینستاگرام با کمترین قیمت و بهترین …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *