یکشنبه , فروردین ۲۲ ۱۴۰۰
خانه / رپورتاژ / کسب و کار خود را بین المللی کنید

کسب و کار خود را بین المللی کنید

کسب و کار خود را بین المللی کنید

همیشه وقتی وارد یک صنعت ، یک شغل و تجارتی می شویم باید از جهات مختلف جوانب مختلف آن را در نظر بگیریم تا ابتدا شکست نخوریم و ازپ س طی کردن مراحلی به پیروزی و رشد و توسعه کسب و کار خود بی اندیشیم . در کشور ما برای رشد و توسعه کسب و کار به فرا مرزها محدودیت های بسیار زیادی وجود دارد .

اما گاها با توجه به همین محدودیت ها می شود ارتقاء تجارت و شغل خود را بدست آورید . برای مثال گروه پارسی طرح ایرانیان ، یکی از برند هایی است که در کشورمان مخاطبان زیادی به خود جذب کرده است و از همین رو در تلاش است که هنر گرافیک گروه خود را به خارج از مرز های ایران بکشاند .

شما با توجه به تبلیغاتی که می توانید در سطح بین المللی انجام دهید ، راه را تا کمی برای خود باز می کنید و از این طریق مشتریان جدیدی به سایت یا کسب و کار شما مراجعه می کنند ، یکی از این تبلیغات ، تبلیغات گوگل ادز است که می توانید در این لینک بررسی بیشتری داشته باشید.

https://ads.google.com/home/

کسب و کار خود را بین المللی کنید

همیشه برای رشد کسب و کار کوشا باشید

در دورانی که رکود ایجاد می شود تبلیغ کردن یک شغل یا حرفه کمی دشوار است ، اما نباید دست کشید و باید روش های نوین در این عرصه نهایت استفاده را نمود ، اگر یک حرفه ای بلد هستید و می دانید این حرفه مشتریان زیادی دارد ، ابتدا باید به فکر داشتن یک سایت حرفه باشید ، از طراحی وب سایت برای کسب و کار خود استفاده کنید .

البته پیشنهاد میکنم قبل داشتن یک طراحی وب و ورود به عرصه ی مجازی ، حتما تحقیقات مناسبی صورت دهید و با مزایا و معایت این بستر آشنا شوید . توجه داشته باشید برای اینکه کسب و کار شما در کشور های مختلف در دسترس باشد و به صورت بین المللی فعالیت کنید ، حتما یک سایت خوب و حرفه ای در این زمینه می تواند کمک بسزایی به شما داشته باشد . از این فرصت دست بر ندارید و نهایت استفاده را ببرید .

داشتن Website به تنهایی کافی نیست حتی اگر طراحی سایت حرفه ای و جذاب انجام داده باشید . پس دانش در این زمینه ( یعنی تحقیق برای مخاطب شناسی و … ) یکی از الزامات ورود به این عرصه است .

برند سازی و داشتن لوگوی با کیفیت

درباره logo همیشه صحبت می شود ، همه می گویند داشتنش الزامی است ، همه می گویند که می تواند برای نمایش هویت موثر باشد . کاملا درست است ، جدید ترین نمونه کارهای هویت بصری در پارسی طرح ایرانیان این موضوع را نشان می دهد که کسب و کارهای زیادی روی به داشتن نماد تجاری آورده اند و بر این باور رسیده اند که اگر لوگو نداشته باشید کار برای شما دشوار می شود . هیچکس نمی تواند تصویری از حرفه یا کسب و کار شما در ذهن داشته باشد . پس باید به دنبال یک آرم باشید مثل تمام شرکت های بزرگ و حرفه ای که ما می شناسیم و به آن ها اعتماد داریم .

صرف داشتن یک لوگو کافی نیست ، اعتماد سازی باید از کیفیت حرفه و خدمات شما خارج شود نه از هویت بصری شما ، آرم تجاری تنها کیفیت و خدمات حرفه ای شما را در قالب یک نام یا یک عنصر بصری ثبت می کند و در ذهن مشتری جای میدهد .

امیدوارم همیشه بهترین باشید .

مطلب پیشنهادی

tv-stand

خریدیار، خرید انواع میز تلویزیون مدرن و جدید

خریدیار، خرید انواع میز تلویزیون مدرن و جدید همچنان خلعی در خرید اینترنتی دیده می‌شود …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *